팝송(1

Tennessee Waltz / Patti Page

시나브로a 2011. 10. 15. 06:18

 

      Tennessee Waltz/Patti Page






    I was dancing with my darling
    난 사랑하는 사람과 함께 춤을추고 있었어요



    To the Tennessee Waltz
    테네시 왈츠에 맞춰서



    When an old friend I happened to see
    우연히 옛 친구를 만나게 되어



    I introduced her to my loved one
    그녀에게 나의 사랑하는 이를 소개했죠



    And while they were dancing
    그들이 춤을 추는 동안에,



    My friend stole my sweetheart from me
    내 친구는 나의 사랑하는 그이의 마음을 훔쳐갔어요



    I remember the night
    그날밤을 기억해요



    And the Tennessee Waltz
    그리고 테네시 왈츠도,



    Now I know just how much I have lost
    이제야 난 얼마나 소중한걸잃게 되었는지 알게되었어요



    Yes, I lost my little darling
    그래요, 나는 내가 사랑하는 그이를 잃었어요



    The night they were playing
    그들이 춤을 추던 그날 밤.



    The beautiful Tennessee Waltz
    그 아름답던 테네시 왈츠에...
      
      

    " 가사에 마우스 커서를 올리면 일단 중지, 내리면 다시 진행됩니다 "